هفته به هفته با ما

سلام به سایت خودتون خوش آمدید سعی ما ایجاد رضایت شماست لطفا نکته نظراتون را برای ما به ادرس:haftehbehafteh.persianblog@gmail.com بفرستید. با تشکر مدیر سایت

هواپیمایی هما 14 بلیت را به 7 نفر فروخت!
شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران در یک حرکت خارق العاده هفت مسافر یک پرواز داخلی را نقره داغ کرد.
  

به گزارش جام نیوز به نقل از موج، ماجرا از ارسال یک پیام کوتاه به هفت مسافر پرواز 456 تهران - بندرعباس 14 آبان ماه (پرواز 20:40شب) امسال آغاز شد.

در این پیام کوتاه که برای هفت مسافر این پرواز از سوی هما ارسال شده، آمده است: «مسافر محترم پرواز 456 تهران - بندرعباس تاریخ 14 آبان ماه 1390، با عرض پوزش، پرواز شما با 55دقیقه تاخیر در ساعت 21:35 انجام خواهد شد».

در انتهای این پیام یک شماره تلفن هم آمده است که این هفت مسافر در تماس با آن متوجه شدند که وقت این مسافران چقدر برای هما اهمیت دارد و به همین علت آنها را زودتر از تاخیر خبردار کرده اند غافل از اینکه ماجرا چیز دیگری بوده است!

هنگام ورود این مسافران به فرودگاه آنان با گیت بسته پرواز مورد نظر مواجه می شوند و پس از نشان دادن این پیام کوتاه ها، برای آنها کارت پرواز صادر می شود و آنها به مدت 10دقیقه سوار بر اتوبوسی می مانند که قرار است آنان را به هواپیما ببرد، اما پس از این زمان اعلام می شود که پرواز سر وقت به مقصد بندرعباس پریده و این هفت نفر جا مانده اند!

خلاصه پس از پیگیری و بررسی این هفت نفر، مشخص می شود که شرکت هما هفت بلیت به هفت نفر دیگر فروخته و برای اینکه بتواند آن هفت بلیت را به دلایلی(نامعلوم) حفظ کند به طور اتفاقی برای هفت مسافر این پرواز پیام کوتاه داده تا بدین ترتیب و در فضایی محترمانه مانع از پرواز آنها شود!



تاريخ : یکشنبه ۱۳٩٠/۸/٢٢ | ۸:٤۸ ‎ب.ظ | نویسنده : قاسم بردبار | نظرات ()